Summer collection - flats

יום ראשון, 7 ביולי 2013


תמיד חלמתי להתרוצץ ברחובות עם נעליים בעלות עקבי סטילטו גבוהים,
אבל לאחר קניית זוג נעלי העקב החמישי או השישי...
הפלסטרים, והאצבעות הכואבות רמזו לי שעדיף לבחור בנעליים שטוחות.

ואם כבר נעליים שטוחות אז אלו הבחירות שלי ...



































1. נעלי אספדריל מושלמות של Soludus (אני מחכה למשלוח שלי מאתר Belle & Sue)

2. מהמבחר הענק של המותג Anniel, הפייבוריט שלי הן נעלי הבלרינה המנומרות וגם אלו עם הדפס הכוכבים...
וגם אלו בסגנון נעלי אוקספורד. אני חייבת לבחור רק זוג אחד ?  (ניתן להשיג בארץ ב - inn7 )

3. הטרנד החדש ברחובות תל אביב שהגיע היישר מפריז- נעלי Bensimon

4. תמיד באופנה - נעלי אולסטאר של Converse, הבעיה היא רק לבחור צבע מהמבחר.

5. נעלי בלרינה של Repetto, עם ג'ינס וטי שירט לבנה. שיק !


 ! HAPPY SUMMER





תגובה 1 :

  1. סטילטו זה טוב ויפה, ולא פרקטי בכלל... גם אני מעדיפה נעליים שטוחות, לפחות ביומיום.
    לצערי הרב לא הצלחתי למצוא עדיין נעלי בובה שיהיו לי נוחות, למרות שהטרנד מהמם בעיניי

    השבמחק