חמישה לאהוב - צמידים

יום ראשון, 6 בינואר 2013



תכשיטים אף פעם לא משכו את תשומת ליבי יותר מידי,
נדיר שתמצאו אותי עונדת יותר מטבעות עדינות ואולי, במקרה שאני ממש משקיעה שרשרת ססגונית,
אבל טעם וסגנון משתנים במשך הזמן... וכך קרה שלאחרונה התחדשתי במספר צמידים,
צבעוניים, עדינים, בולטים, קלאסים, התאהבתי בפריט הקטן שמשדרג כל הופעה. 





1. 
Hipanema
את הצמידים הססגוניים של "Hipanema" מצאתי באמצעות האינסטגרם,
מספר פשיוניסטות צרפתיות העלו תמונות של הצמיד הברזילאי שמשך את תשומת ליבי עם העיצוב המיוחד שלו. 
מאחורי החברה עומדות שתי פריזאיות שנפגשו בריו ורצו ליצור צמיד אחד שיאחד מספר צמידים ברזילאים בכדי לחסוך את הזמן והטרחה של קשירת צמידים בודדים והפכו למותג מצליח בעולם. 

2.
Shelly Dahari
הצמיד של המעצבת שלי דהרי שמעצבת בסגנון וינטג' עם השפעה של שנות ה-80, 
יתאים למראה יומיומי : ג'ינס, טי שירט לבנה עם אולסטאר, וגם לשמלת ערב שחורה ונעלי עקב. 
התכשיטים של שלי דהרי משכו את תשומת ליבי לראשונה בשוק האקססוריז לפני מספר שנים,
שם רכשתי ממנה שרשרת ומאז אני עוקבת אחר הקולקציות החדשות אותן היא משיקה.

3.
Kim & zozi
את הצמידים המשגעים של Kim & zozi תמצאו במיטב מגזיני האופנה בעולם, 
מאחורי המותג עומדות שתי חברות שהכינו צמידי חברות אחת לשניה, התגובות הנלהבות גרמו להן
להמשיך וליצור מותג מצליח כשההשראה שלהן היא אהבה, אומנות, גלישה, עיצוב, אופנה ומשפחה. 

4.
Lilyja
בשני צמידים של "Lilyja" התחדשתי לפני כמה חודשים ומאז אני לא מסירה אותם, 
לילי שרון שמעצבת את הצמידים המיוחדים עליהם מוטבעות מילים אותם ניתן לבחור באופן אישי, 
הוסיפה לאחרונה לקולקציה גם צמידי עור כפולים עם ניטים ופלטה כסופה עם המילה - Amour.   

5.
Kululush
זוהר מור מעצבת מותג התכשיטים "Kululush"  מעשירה את הפייסבוק שלי בצילומים מעוררי השראה ורגש. הסגנון של התכשיטים אותם היא מייצרת  הוא צבעוני, רומנטי ופולקלוריסטי שמושפע ממסעותיה בעולם, 
התכשיטים של "קולולוש" הם בעיניי קסם - שילוב של צבע, סגנון וסיפור.  





4 תגובות :

  1. אצלי הדבר היחיד שתופס הוא שרשראות.
    כל דבר אחר איכשהו מפריע לי (בעיקר טבעות..)
    אני חושבת שיש לי רק צמיד אחד וגם הוא רק בגלל שהגיע בסט עם שרשרת (שאגב גם אותה אני בקושי עונדת..)
    זה לא פוסל את העובדה שאני נהנית לראות פריטים כאלה על אחרות :)

    כל הצמידים מאוד מעניינים ויחודיים. האהוב עלי מכולם הוא של שלי דהרי שמרגיש לי קלאסי ושיקי
    ובדיוק כמו שכתבת, ילך עם הכל ולכל סיטואציה.

    השבמחק
  2. איזה יפים...מה הייתי בוחרת? נראה לי שאת כולם....

    השבמחק
  3. אני אוהבת מאוד צמידים, אבל בפועל יש לי בעיה שאני לא אוהבת תכשיטים על פרק ידי...

    השבמחק
  4. הצמידים הללו מדהימים - האם הם זמינים ? :) כי אני אשמח להביא לאישתי צמיד ייחודי כזה

    השבמחק