חמישה לאהוב - קולאז' סייל

יום ראשון, 25 במרץ 2012


                                                                                
האביב הגיע,
פסח מתקרב בצעדי ענק,
והשבוע תיערך מכירת קולאז' סייל אביבית של קרן שביט 
הזדמנות מצוינת לרכוש מתנות לחג ובעיקר להכניס קצת שיק וסטייל לבית.



1.
קפיצה קטנה לפרובנס,
כריות לבנדר בסגנון וינטג' של קרן שביט

2.
מאגים פרחוניים מקולקציית הכלים המרהיבה והאביבית
 של החברה ההולנדית  PIP STUDIO

3.
קערות הקרמיקה הכפריות של האומנית רותי ברוט
קרמיקאית מזיכרון יעקוב שהיצירות שלה מושלמות בעיניי.

4.
כובע קסום שמיוצר בעבודת יד מסורתית של  JUSTINE HATS
שמשיקה את קולקציית הקיץ שלה.

5.
הכריות והשטיחים הסרוגים של קרן גילן
שמפתיעה אותי בכל פעם מחדש עם יצירות חדשות וכובשות בסגנון של פעם. 



אני גם בטח לא מתכוונת לפספס את הדוכן הצבעוני של GINGER 
עם הכלים, הטקסטיל והשטיחים המיוחדים שיתנו זריקת צבע לכל חדר,
את הסלים המדהימים מצמיגים ממוחזרים של STUDIO BASIC,
את בובות הקרמיקה המקסימות של פוגי נעים שתמיד מעלות לי חיוך על הפנים,
את פריטי העץ הצבועים של Sandal wood
שחלקם כבר מקשטים לי הבית וגוררים תמיד המון מחמאות,
ועוד מציגים שביחד יוצרים קולאז' מושלם של יצירה, כישרון והמון השראה !



את הפרטים על המכירה,
ואת רשימת כל המשתתפים, תמצאו בדף האירוע בפייסבוק :
קולאז' סייל -קדימה אביב








3 תגובות :

  1. תודה רבה על המילים החמות .אין ספק שדעתך חשובה לי ,אשמח לראותך בקולאז .

    השבמחק
  2. אני ממש מעריכה אנשים שמסוגלים לבחור בקפידה את התכולה של הבית שלהם.
    אצלי (כפי שכבר כתבתי לפני רגע) זה הכל בגישה הפרקטית ורוב הפריטים הם "אסופיים" (לא מהרחוב אבל מאחרים :)) אני מאוד אוהבת להסתובב באיקאה ולאסוף רעיונות, עיקר הרעיונות הם אחסון וסידור, אף אחד מהם הוא לא ממש עיצובי.
    אבל אין ספק שמדהים אותי כל פעם מחדש להכנס לבית של מישהו שחשב פעמיים לפני שהוא רכש או הביא או עיצב פריט יעודי לבית.

    השבמחק
  3. אורלי שלום,
    תודה על הפירגון.
    רותי ברוט - סטודיו כלים

    השבמחק